Skip to main content

Renowacja lakieru – korekta i polerowanie

Renowacja lakieru klasy premium

Przywracamy lakierowi fabryczny blask, eliminując zarysowania, mat i ślady użytkowania.

Renowacja lakieru to proces precyzyjnej regeneracji powłoki lakierniczej, który usuwa rysy, utlenienia i mat, przywracając powierzchni samochodu fabryczny wygląd.

W zależności od stanu lakieru wykonujemy korektę jedno- lub wieloetapową – od odświeżenia powierzchni po pełne odtworzenie jej idealnej gładkości i głębi koloru.

Każdy proces poprzedza dokładna inspekcja i pomiar grubości powłoki, co pozwala dobrać optymalne metody pracy i zagwarantować bezpieczeństwo lakieru.

  • Usuwanie mikrozarysowań i głębszych defektów

  • Głębia koloru i efekt lustra

  • Poprawa estetyki i wartości pojazdu

  • Ochrona i przygotowanie pod powłoki ceramiczne

Dlaczego warto

Korekta lakieru to proces precyzyjnej regeneracji zewnętrznej powłoki lakierniczej.

Korzystamy z maszyn polerskich, dedykowanych padów i past o różnej ścieralności.
Każdy etap poprzedza pomiar grubości lakieru i analiza stanu powłoki, aby dobrać optymalną metodę i parametry pracy.

Efekty:

  • Usunięcie większości lub wszystkich możliwych do zniwelowania rys

  • Odświeżenie koloru i nadanie szklistości

  • Przygotowanie powierzchni pod trwałe zabezpieczenia (np. powłoki ceramiczne)

svg+xml;charset=utf
svg+xml;charset=utf
svg+xml;charset=utf

Cennik i kalkulator online

Sprawdź dokładny koszt usługi dla swojego auta w naszym kalkulatorze online

Wyceń usługę

Kalkulator wyceny usług

Szybka i przejrzysta wycena dopasowana do Twojego pojazdu i potrzeb.

W kilku krokach sprawdź orientacyjny koszt wybranych usług detailingowych, renowacyjnych i ochronnych. Wystarczy, że wybierzesz rodzaj pojazdu, usługę i dodatkowe opcje – kalkulator poda Ci szacunkową wycenę.

Najczęściej pytacie:

Kiedy wybrać jednoetapową korektę, a kiedy dwuetapową?

Jak długo utrzymuje się efekt renowacji lakieru?

Czy można zrobić renowację lakieru na nowym samochodzie?

Czy korekta lakieru usuwa wszystkie rysy?

Czy po renowacji warto zabezpieczyć lakier?